close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הלבנת שיניים- מה אתם צריכים לדעת על טיפול זה

מערכת שורשח תשרי, תשעז10/10/2016

מה אתם צריכים לדעת לפני טיפול הלבנת שיניים

תגיות:

לא מעט גברים ונשים, מחליטים בשלב מסוים בחייהם, שנמאס להם לחייך חיוך מלא כתמים, ולכן הם מבקשים לעבור טיפול הלבנת שיניים. טיפול כזה מאפשר להם להסיר מהשיניים כתמים כגון, כתמי קפאין, כתמי ניקוטין, כתמים של צבעי מאכל ומזון וכן כתמים שנוצרו כתוצאה מדלקות ומחלות שונות בשיניים.

ברוב המקרים הכתמים אינם גורמים נזק ממשי לשיניים, אך הם כן יכולים להשפיע באופן ניכר על הנראות שלהם, הם כן משפיעים על איכות החיוך ובוודאי על התחושה הפנימית. לא פעם, אנשים בוחרים לעבור טיפול הלבנת שיניים לפני אירועים גדולים, למשל, פגישות רומנטיות, פגישות עבודה חשובות, נאומים או הרצאות שעליהם להעביר, וכמובן שמחות כמו חתונה או כל אירוע גדול אחר.

היופי בטיפול הלבנת שיניים, שהוא יכול להתבצע תוך זמן קצר במרפאה, מדובר על 3 מפגשים של רבע שעה עד חצי שעה כל אחד או שניתן לעשות טיפול הלבנת שיניים ביתי, באמצעות חומרים שונים. חומרים אלו ניתן לרכוש בבתי מרקחת וכן במרפאות שיניים שונות.

מה צריך לדעת על הלבנת שיניים

אם גם אתם רוצים לעבור טיפול הלבנת שיניים מסיבה כזו או אחרת, ישנם מגוון דברים שעליכם לדעת. הנה מספר פרטים עיקריים וחשובים:

ראשית, מדובר בטיפול שאיננו חודרני ואיננו כואב. זה טיפול שאיננו גורם נזק לשיניים ואיננו מפריע לתפקוד שלהם. מאחר ומדובר בטיפול שנעשה על גבי השן ולא בתוכה.

שנית, לא כל אחד יכול לעבור את הטיפול, חשוב לדעת את זה שכן ישנם אנשים אשר ייתכן ויתברר שאינם מתאימים לטיפול שכזה. בשביל לדעת האם אתם מתאימים, יש לעבור בדיקה מקיפה אצל רופא שיניים, גם אם אתם מתכוונים לעבור טיפול הלבנת שיניים בלייזר וגם אם אתם מתכוונים לעבור טיפול הלבנת שיניים ביתי.

שלוש, חשוב לציין, טיפול הלבנת שיניים הוא לא לצמיתות. מדובר בטיפול שיש לבצע אחת לכמה חודשים או שנים, במיוחד בקרב מי שמעשן או שותה הרבה קפה. מאחר וכתמי הניקוטין או הקפאין, חוזרים על עצמם שוב ושוב.

ארבע, בשביל להקפיד על שיניים נקיות, יש לצחצח שיניים, 3 פעמים ביום, במיוחד אחרי שינה. יש ללמוד אצל רופא שיניים כיצד לצחצח ולהשתמש במברשת חדשה ומשחה מתאימה. כמו כן יש להקפיד על טיפולים אצל שיננית, אחת לחצי שנה.

חמש, כל טיפול שאתם בוחרים לעבור, חייב להיות מותאם לכם באופן אישי. למשל, אם אתם בוחרים להשתמש בסד (טיפול ביתי) הוא חייב להיות מותאם למבנה הלסת שלכם, אחרת אתם עלולים לגלות שהטיפול לא מתבצע כנדרש.

איך להתייחס לטיפול הלבנת שיניים

טיפול זה איננו טיפול שיניים רגיל, אתם יכולים להתייחס אליו כאל טיפול יופי לשיניים. טיפול שבסופו תיהנו משיניים לבנות ומבריקות, מבלי להרגיש את הכאב והאי נוחות שכרוך בטיפול שיניים רגיל.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה